Центр підвищення кваліфікації в оборонній сфері
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЦЕНТРУ
Підвищення кваліфікації фахівців у сферах, які забезпечують посилення обороноздатності України та країн НАТО.
ФУНКЦІЇ ЦЕНТРУ
- Організовує й здійснює теоретичну підготовку та практичне навчання слухачів підвищення кваліфікації з питань які відповідають завданням Центру;
- Забезпечує підвищення кваліфікації фахівців, зокрема наукових і науково-педагогічних працівників, з питань оборонної інженерії та суміжних спеціальностей;
- Здійснює науково-інноваційну діяльність у галузі оборонної інженерії та суміжних напрямків;
- Сприяє впровадженню інноваційних розробок у галузі оборонної інженерії та суміжних напрямків;
- Здійснює співробітництво з грантодавцями та інвесторами щодо впровадження проектів оборонної сфери;
- Бере участь у співробітництві з вітчизняними й закордонними партнерами з питань які відповідають завданням Центру;
- Здійснює підготовку навчальних посібників, методичної, наукової та іншої літератури за профілем центру;
- Проводить окремі майстер-класи й тренінги із залученням вітчизняних і міжнародних експертів;
- Проводить конференції, семінари й конкурси з питань які відповідають завданням Центру.
Програма курсу підвищення кваліфікації
«ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ІНЖЕНЕРІВ ПРОТИПОВІТРЯНОЇ ОБОРОНИ ТА РАДІОЕЛЕКТРОННОЇ БОРОТЬБИ»
(спеціальність «172 Телекомунікації та радіотехніка»)
Вступ:
Програма «Підвищення кваліфікації інженерів протиповітряної оборони та радіоелектронної боротьби» належить до циклу технічної та технологічної підготовки. Особливістю її вивчення є професійно-орієнтований характер та забезпеченість міждисциплінарними зв’язками, що знаходить своє відображення в навчальних цілях та змісті навчання.
В умовах розширення ринку авіаційних безпілотних систем (БС), значного збільшення застосування повітряних дронів в цивільних та військових цілях виникає питання формування у фахівців знань та навичок як складника їхньої професійної компетентності.
Мета курсу:
забезпечити фахівців необхідним рівнем знань, навичок і вмінь у сфері побудови та бойової роботи зенітно – ракетних комплексів, зенітно – артилерійських комплексів та засобів РЕБ вірогідного супротивника.
Основні завдання:
надати теоретичні відомості та практичні навички щодо принципів побудови, механіки, електроніки, управління систем ППО супротивника, а також засобів РЕБ.
Вимоги до рівня підготовки слухача:
Курс адресований фахівцям у сфері радіотехнічного обладнання, авіаційної сфери, сфери побудови БпАК та РЕБ.
Адреса: м. Київ, проспект Берестейський, 37, корпус 1, кімната 262
моб. тел. (050) 681 35 35
e-mail: shyshenokegor@gmail.com
Аудиторні заняття
№ з/п | Теми занять | Розподіл часу | |||
Кількість акад. годин | Лекції | Практичні заняття | Залік | ||
1. | Зенітно – ракетні комплекси (ЗРК). Принципи побудови ЗРК. Класифікація та бойові можливості ЗРК. | 2 | 2 | ||
2. | Зенітно – артилерійські комплекси. Способи їх застосування. | 2 | 2 | ||
3. | Зенітно – ракетні комплекси (ПЗРК). Способи їх застосування. | 2 | 2 | ||
4. | Зенітно – ракетний комплекс ближньої дії (Стріла – 10). Способи його застосування. Аналоги інших країн. | 4 | 2 | 2 | |
5. | Зенітно – ракетні комплекси ближньої дії (Тунгуска, Панцирь). Способи їх застосування. Аналоги інших країн. | 4 | 2 | 2 | |
6. | Зенітно – ракетний комплекс малої дальності (ОСА-АКМ). Способи його застосування. Аналоги інших країн. | 4 | 2 | 2 | |
7. | Зенітно – ракетний комплекс малої дальності (ТОР-М2). Способи його застосування. Аналоги інших країн. | 4 | 2 | 2 | |
8. | Зенітно – ракетні комплекси середньої і великої дальності (БУК-М1, С-400). Способи їх застосування. Аналоги інших країн. | 4 | 2 | 2 | |
9. | Зенітні БПЛА-перехоплювачі. Способи їх застосування. | 4 | 2 | 2 | |
10. | Основи радіоелектронної розвідки – аналіз сигналів. | 2 | 2 | ||
11. | РЕР – побудова станції радіомоніторингу та радіорозвідки. | 2 | 2 | ||
12. | Основи радіоелектронного придушення – види радіоперешкод, побудова станції радіоелектронного придушення | 4 | 2 | 2 | |
13. | Основи радіоелектронного захисту апаратури | 2 | 2 | ||
14. | Компоненти і будова станції РЕБ малої потужності (антидронові рушниці) | 2 | 2 | ||
15. | Комплекси РЕБ великої потужності | 4 | 2 | 2 | |
16. | Залік (Співбесіда) | 4 | 4 | ||
Всього: | 50 | 30 | 16 | 4 |
Самостійна робота
№ п/п | Теми занять | Розподіл часу |
1. | Зенітно – ракетні комплекси | 10 |
2 | Зенітно – артилерійські комплекси | 10 |
3 | Переносні зенітно – ракетні комплекси (ПЗРК) | 10 |
4 | Станції РЕБ малої та великої потужності | 10 |
Всього: | 40 |
Загальна кількість кредитів ECTS/годин 3/90