Аудиторні заняття
№
п/п |
Теми занять |
Розподіл часу |
Кількість годин |
Лекції |
Практичні заняття |
Залік / іспит |
1. |
Середовище ведення документів та нотаток Notion. Призначення. Функции. Можливості. Характеристики. Успішні кейси. Переваги і недоліки.
Початок роботи з Notion. Інтерфейс системи Notion. |
4 |
2 |
2 |
|
2. |
Практикум. Організація навчального процесу через роботу в триадах.
Сучасна методика навчання через роботу в тріадах. Формування тріад, робочі зошити, взаємоперевірка, таблиці моніторингу прогресу. Тренінг з роботи в тріадах. |
4 |
|
4 |
|
3. |
Інсталяція та налаштування середовища Notion. Тарифні плани для викладачів. |
4 |
2 |
2 |
|
4. |
Основні розділи Notion. Надання прав доступу до ресурсів. Налаштування прав. Організація запрошень користувачів. |
4 |
2 |
2 |
|
5. |
Огляд призначення та принципів побудови інформаційних блоків. Типи блоків (текст, сторінка, чек-ліст, заголовки, список, нумерований список, спойлер, цитата, посилання на сторінку). Базові та продвинуті блоки. Створення та управління блоками. |
4 |
2 |
2 |
|
6. |
Ознайомлення з можливостями внутрішніх баз даних (Database) та засобів внутрішніх посилань (Inline). Призначення та застосування. Створення та налаштування баз даних. Практикум управління візуальним представленням. |
4 |
2 |
2 |
|
7. |
Розділ Media (малюнок, web-закладка, відео, аудио, файл). Призначення та застосування. Практикум завантаження та управління медіа. |
4 |
2 |
2 |
|
8. |
Інструмент збереження різних типів зовнішніх даних Embeds (Embed, Google Drive, Tweet, GitHub Gist, Google Maps. PDF, Loom,Typeform). Практикум налаштування та застосування інструменту Embeds. |
4 |
2 |
2 |
|
9. |
Метод збереження та систематизації ідей, знань, джерел Зеттелькастен (Zettelkasten). Опанування 12-ма принципами систематизації. Побудова схеми систематизації власних інформаційних ресурсів. |
4 |
2 |
2 |
|
10. |
Методика реалізація методу Зеттелькастен в середовищі Notion. Створення та налаштування власного середовища управління інформаційними ресурсами. Практикум наповнення даних. Підготовка випускної роботи. |
4 |
2 |
2 |
|
11. |
Збереження веб сторінок. Веб-кліпер та його застосування. Налаштування веб-кліперу. Синхронізація з мобільними додатками. Імпорт-експорт даних. Робота з декількома робочими просторами (workspace) одночасно. |
4 |
2 |
2 |
|
12. |
Способи застосування – WIKI організації/кафедри/проекту, система підтримки навчання співробітників, опис технічних завдань, адміністрування завдань та проектів. |
4 |
2 |
2 |
|
13. |
Залік |
4 |
|
|
4 |
Всього: |
52 |
22 |
26 |
4 |
Консультації
№
п/п |
Теми занять |
Кількість годин |
1. |
Інсталяція та налаштування Notion. |
2 |
2. |
Огляд призначення та принципів побудови інформаційних блоків. Типи блоків (текст, сторінка, чек-ліст, заголовки, список, нумерований список, спойлер, цитата, посилання на сторінку). Базові та продвинуті блоки. Створення та управління блоками. |
4 |
3. |
Ознайомлення з можливостями внутрішніх баз даних (Database) та засобів внутрішніх посилань (Inline). Призначення та застосування. Створення та налаштування баз даних. Практикум управління візуальним представленням. |
4 |
4. |
Розділ Media (малюнок, web-закладка, відео, аудио, файл). Призначення та застосування. Практикум завантаження та управління медіа. |
2 |
5. |
Методика реалізація методу Зеттелькастен в середовищі Notion. Створення та налаштування власного середовища управління інформаційними ресурсами. Практикум наповнення даних. |
6 |
6. |
Веб-кліпер та його застосування. Налаштування веб-кліперу. Синхронізація з мобільними додатками. Імпорт-експорт даних. Робота з декількома воркспейсами одночасно. |
2 |
Всього: |
20 |
Самостійна робота
№
п/п |
Теми занять |
Кількість годин |
1. |
Інсталювати та налаштувати Notion на власному комп’ютері. |
6 |
2. |
Створити інформаційні блоки наступних базових типів: текст, сторінка, чек-ліст, заголовки, список, нумерований список,спойлер, цитата, посилання на сторінку.
Створити інформаційні блоки наступних просунутих типів: математичне рівняння, шаблон, “хлібні крошки”. |
8 |
3. |
Створити навчальну базу даних. Застосувати наступні прості типи колонок: Текст, Число, Список, Мультисписок, Дата, Людина (з числа участников Workspace), Файлы и медиа, Чекбокс, URL, Email, Телефон. Також застосувати “просунуті” типи даних: формула, Relation, Rollup.
Створити та дослідити наступні візуалізації бази даних: таблиця, календар, галерея, список.
Створити внутрішнє посилання на сторінку та людину. |
6 |
4. |
Завантажити та переглянути наступні типи медійних даних: малюнок, web-закладка, відео, аудио, файл. |
4 |
5. |
Створити та налаштувати власне середовище управління інформаційними ресурсами за методикою Зеттелькастен. Почати наповнення та впорядкування інформації.
Підготувати випускну роботу. |
8 |
6. |
Встановити та налаштувати Веб кліпер на комп’ютері та смартфоні. Налаштувати на роботу з необхідними воркспейсами. |
4 |
Всього: |
36 |
Загальна кількість кредитів ЕСTS/ годин 3,6/108 |