Програма курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Мета курсу: навчити технології створення веб-сторінок за допомогою мови логічної розмітки HТML та інструментів та сервісів Google. Основні завдання:
Вимоги до рівня підготовки слухача: Знати основні відомості про Windows; вміти працювати з файлами та папками на локальному комп’ютері, з електронною поштою, відкривати сайти в Інтернеті. |
Контакти Адреса: м. Київ, проспект Берестейський, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, E-mail: pkv.ipo.kpi@gmail.com Телефон: (044) 204 99 63;
|
№ п/п | Теми занять | Розподіл часу | |||
Кількість годин | Лекції | Практичні заняття | Залік | ||
1 | Загальні відомості про мережу Інтернет. Поняття домен, сайт, «гіпертекст». Системи контролю трафіку. Права інтелектуальної власності у мережі Інтернет. | 4 | 4 | ||
2 | Формати зображень, придатних для використання в Інтернет та їх особливості. Система пошуку зображень у мережі Інтернет. | 4 | 3 | 1 | |
3 | Поняття візуального контент-маркетингу. Використання графічних редакторів для підготовки візуального контенту для сайту. Огляд програми Adobe PhotoShop. Основні інструменти та функції | 4 | 1 | 3 | |
4 | Використання програми Adobe PhotoShop для пакетної обробки зображень та для створення gif-анімації | 4 | 1 | 3 | |
5 | Системи керування контентом та SaaS сервіси. Розроблення проекту сайту з використанням сервісу Jimdo. Структура майбутнього веб-ресурсу |
4 | 1 | 3 | |
6 | Створення WEB-сторінки за допомогою движка Jimdo. Заповнення шаблону контентом. | 4 | 1 | 3 | |
7 | Платформа BLOGGER як сервіс Google для створення інформаційних WEB-ресурсів. Використання платформи BLOGGER для створення WEB-ресурсів. Розробка структури майбутнього веб-ресурса |
4 | 1 | 3 | |
8 | Віджети та плагіни сервісу BLOGGER. Наповнення WEB-ресурсу контентом. | 4 | 1 | 3 | |
9 | Мова логічної розмітки HTML. Додаткові функціональні html інструменти WEB-мастерінгу | 4 | 2 | 2 | |
10 | Сервіси WEB – мастерінгу. Google webmaster, Bing webmaster. Реєстрація сайтів, та керування пошуковими ботами. Інструменти robots. Формування інструкцій robots.txt | 4 | 2 | 2 | |
11 | Основи SEO оптимізації WEB- ресурсів. Схема лінкування сторінок | 4 | 2 | 2 | |
12 | Оптимізація структури сайту з урахуванням мети та задач користувача. Статистика. Правила написання статей та підготовки ілюстративного матеріалу. | 4 | 2 | 2 | |
13 | Залікове заняття. Презентація випускних робіт | 4 | 4 | ||
Всього | 52 | 21 | 27 | 4 |
№ з/п | Теми занять | Розподіл часу |
1. | Загальна інформація про мережу Інтернет. Вибір Домену та типу сайту. Можливості гіпертексту | 2 |
2. | Формати зображень, придатних для використання в Інтернет та їх особливості. Підбір кольорів для сайту | 4 |
3. | Використання графічних редакторів для підготовки ілюстративного матеріалу та gif-анімації. | 4 |
4. | Можливості сервісу Jimdo | 2 |
5. | Можливості сервісу BLOGGER | 2 |
6. | Мова логічної розмітки HTML. Додатковий HTML функціонал WEB-ресурсу. | 2 |
7. | Додаткові можливості інструментів WEB-мастерінгу | 2 |
8. | СЕО-оптимізація сайту | 2 |
Всього: | 20 |
№ з/п | Теми занять | Розподіл часу |
1 | Проектування структури веб-ресурсу:
|
6 |
2 | Розроблення веб-сторінок ресурсу:
|
30 |
Всього: | 36 |
Загальна кількість кредитів ЕСTS/ годин 3,6/108