Програма курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників
«Розроблення дистанційних курсів з використанням платформи Moodle»
(спеціальність «Інженерія програмного забезпечення»)
Мета курсу:
- ознайомити слухачів з можливостями та перспективними напрямами використання платформи дистанційного навчання Moodle в навчальному процесі;
- навчити слухачів технології створення дистанційних курсів на базі сучасної платформи дистанційного навчання Moodle;
- напрацювати практичні навички управління навчанням та адміністрування дистанційного курсу.
Основні завдання:
- засвоїти теоретичні відомості про платформу підтримки дистанційного навчання Moodle,
- здобути навички створення власних електронних ресурсів та їх розміщування у дистанційному курсі з використанням Moodle,
- вміти використовувати функціональні можливості Moodle,
- володіти навичками використання курсу в навчальному процесі та надання студентам доступу до курсу,
- розробити дистанційний курс в середовищі Moodle,
- по закінченню навчання виставляється диференційований залік в залежності від набраних балів за виконання дев’яти завдань.
Вимоги до рівня підготовки слухача:
- знати основні відомості про Windows;
- вміти працювати з файлами та папками на локальному комп’ютері, з електронною поштою, відкривати сайти в Інтернеті,
- завантажувати файли на сайти,
- працювати з програмою MS Word.
Контакти
Адреса: м. Київ, проспект Берестейський, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40,
кімната 1
E-mail: pkv.ipo.kpi@gmail.com
Телефон: (044) 204 99 63;
(044) 204 99 65
Аудиторні заняття
№ п/п |
Теми занять | Розподіл часу | |||
Кількість годин | Лекції | Практичні заняття | Залік / іспит | ||
1. | Платформа підтримки дистанційного навчання Moodle. Можливості. Характеристики. Успішні проекти впровадження дистанційного навчання в навчальний процес Початок роботи з Moodle. Інтерфейс системи дистанційного навчання Moodle. |
4 | 2 | 2 | |
2. | Розміщення текстових навчальних матеріалів в курсі. Ресурс Сторінка, Напис. Ознайомлення з текстовим редактором Moodle |
4 | 2 | 2 | |
3. | Створення ресурсів в дистанційному курсі: Файл, Гіперпосилання, Тека |
4 | 2 | 2 | |
4. | Банк питань. Поняття категорії в банку питань. Типи тестових питань. |
4 | 2 | 2 | |
5. | Створення тестів і наповнення їх питаннями | 4 | 2 | 2 | |
6. | Тестування. Використання шаблону тестів. | 4 | 2 | 2 | |
7. | Додавання елемента курсу Завдання. | 4 | 2 | 2 | |
8. | Журнал оцінок. Налаштування журналу оцінок. Формула розрахунку підсумкової оцінки за курс | 4 | 2 | 2 | |
9. | Додаткові настройки елементів та ресурсів | 4 | 2 | 2 | |
10. | Елементи курсу Анкета, Зворотній зв’язок, Опитування, Форум | 4 | 2 | 2 | |
11. | Меню дій – «шестерня». Адміністрування курсу в Moodle |
4 | 2 | 2 | |
12. | Елементи курсу База даних, Лекція, Семінар, Книга | 4 | 2 | 2 | |
13. | Залік | 4 | 4 | ||
Всього: | 52 | 24 | 24 | 4 |
Консультації
Самостійна робота
Загальна кількість кредитів ЕСTS/ годин 3,6/108 |