![]() Програма курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Мета курсу: Розширення системи знань та компетенцій у представників малого та середнього бізнесу, а також корпоративних маркетологів щодо інтернет – маркетингу. Знайомство з передовою зарубіжною та вітчизняною практикою в цієї сфері. Основні завдання:
Вимоги до рівня підготовки слухача: Курс призначено для власників малого та середнього бізнесу, корпоративних маркетологів з базовою маркетинговою підготовкою та навичками роботи у мережі Інтернет. |
Адреса: м. Київ, проспект Перемоги, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, кімната 1. E-mail: pkv.ipo.kpi@gmail.com Тел. (044) 204-99-63, (044) 204-99-65 |
Аудиторні заняття
№ п/п |
Теми занять |
Розподіл часу |
|||
Кількість годин |
Лекції |
Практичні заняття |
Залік |
||
1 |
Введення в курс | ||||
Ознайомлення з планом занять, постановка цілей на курс, визначення кінцевого результату, вибір проекту для практики, вступна лекція |
2 |
2 |
|
|
|
2 |
Системи пошуку клієнтів |
|
|
||
Створення систем пошуку клієнтів. Правила та вимоги | |||||
Основні моделі пошуку клієнтів, методики збору та аналізу інформації, адаптація продукту для інтернет-просування, тестувальна модель Т.О.Т.Е., генерація лідів та конверсія, поняття Front-end та Back-end |
6 |
4 |
2 |
|
|
Багаторівнева система продаж |
|
||||
Поняття багаторівневої системи продажу. Основні правила. Розбір кейсів. |
4 |
2 |
2 |
|
|
Web-аналітика |
|
||||
Поняття веб-аналітики, основні показники ефективності, Google Аnalytics та інші системи збору статистики, ключові індикатори ефективності, створення звітів у Google Аnalytics | 8 | 4 | 4 |
|
|
3 |
Юзабіліті сайту та маркетингових матеріалів. Правила написання текстів |
|
|||
Тексти, що продають |
|
||||
|
Поняття тексту, що продає. Історія виникнення, основні правила, алгоритм написання, засоби тестування тексту |
4 |
2 |
2 |
|
|
Юзабіліті |
|
|
|
|
Поняття юзабіліті, основні закони сприйняття інформації, юзабіліт і- тестування (приклади основних тестів), оформлення текстів, піктограма – інфографіка – ізотайп |
12 |
6 |
6 |
|
|
4 |
Рекламні кампанії | ||||
Контекстна реклама |
|
|
|
|
|
Поняття контекстної реклами, підбір ключових слів для рекламної кампанії, створення рекламного оголошення, створення ефективних сторінок приземлення (landing page), огляд систем контекстної реклами, оптимізація бюджету контекстної рекламної кампанії. | 8 | 4 | 4 |
|
|
Банерна реклама |
|
||||
Особливості застосування банерної реклами, банерні мережі та специфіка їх роботи, види та формати банерної реклами, підходи до створення ефективного банера, вибір банерної мережі, планування рекламної кампанії в Інтернет, особливості контекстно-банерної реклами | 4 | 4 |
|
||
5 |
Маркетинг у соціальних мережах. Блоггінг |
|
|||
Маркетинг у соціальних мережах |
|
|
|
||
Огляд основних соціальних мереж (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Telegram), створення фан-сторінок та співтовариств, брендування груп та сторінок, просування у соціальних мережах |
18 |
14 |
4 |
|
|
Блогінг |
|
||||
Поняття блогу та формати його ведення, особливості копірайтингу у блогосфері, SEO та SMM оптимізація блогу, методи просування блогу | 4 |
4 |
|
||
6 |
Захист випускної роботи | 2 | 2 |
|
|
|
Всього: |
72 |
48 |
24 |
|