Програма курсу підвищення кваліфікації посадових осіб університетів та коледжів Мета курсу: Ознайомити з антикорупційними стандартами і процедурами в сфері вищої освіти, основними підходами в їх застосуванні в практиці управлінської, педагогічної та науково-педагогічної діяльності та господарської діяльності університетів та коледжів для поширення серед студентів та викладачів культури несприйняття корупції. Основні завдання: Здобути знання щодо сучасних антикорупційних стандартів та процедур в університетах та коледжах та їх застосування, зокрема, щодо:
Здобути вміння щодо застосування зазначених антикорупційних стандартів і процедур, а також вміння щодо:
Вимоги до рівня підготовки слухача: Курс призначено для посадових осіб університетів та коледжів (управлінських науково-педагогічних та педагогічних працівників). Для навчання за курсом слухач повинен вміти:
|
Контакти Адреса: м. Київ, проспект Берестейський, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, кімната 1. Тел. (044) 204-99-63, (044) 204-99-65 E-mail: pkv.ipo.kpi@gmail.com |
Аудиторні заняття
|
№ |
Теми занять |
Кількість годин |
Лекції |
Практичні заняття |
Залік |
|
1. |
Основні підходи до розуміння явища корупції | ||||
|
1.1 |
Сучасне розуміння корупції та її неприйнятність у сучасному світі |
2 |
1 | 1 |
|
|
1.2 |
Суб’єкти корупції |
2 |
1 | 1 |
|
|
1.3 |
Загальний огляд корупційних ризиків в освіті в Україні та інших країнах |
2 |
1 | 1 |
|
|
1.4 |
Корупційні ризики у приватній сфері |
2 |
1 | 1 |
|
|
1.5 |
Соціологічні аспекти корупції |
2 |
1 | 1 | |
|
1.6 |
Кримінологічні аспекти корупції |
2 |
1 | 1 |
|
|
2. |
Міжнародне співробітництво в антикорупційній сфері |
2 |
1 | 1 |
|
|
3. |
Перспективні напрями антикорупційної освіти |
|
|
|
|
|
3.1 |
Можливі антикорупційні елементи у навчанні студентів |
2 |
1 | 1 |
|
|
3.2 |
Антикорупційне навчання персоналу як напрям сучасного менеджменту у навчальному закладі |
2 |
1 | 1 |
|
|
4. |
Організаційно-правові засади запобігання та виявлення корупції |
|
|||
|
4.1 |
Законодавство щодо запобігання та виявлення корупції |
2 |
1 | 1 |
|
|
4.2 |
Антикорупційні органи в Україні |
2 |
1 | 1 |
|
| 5. | Відповідальність за корупційні правопорушення |
2 |
1 | 1 |
|
| 6. | Програмні антикорупційні документи: Антикорупційна стратегія та антикорупційні програми |
|
|||
| 6.1 | Антикорупційна стратегія та загальнодержавні антикорупційні заходи |
2 |
1 | 1 |
|
| 6.2 | Прийняття та реалізація антикорупційної програми університету (коледжу) |
2 |
1 | 1 |
|
| 7. | Антикорупційні обмеження в службовій діяльності |
2 |
1 | 1 |
|
| 8. | Оцінка корупційних ризиків в університеті та коледжі |
|
|||
| 8.1 | Корупційні ризики в навчальній та науковій діяльності |
2 |
1 | 1 |
|
| 8.2 | Корупційні ризики у господарській діяльності та відносинах з контрагентами |
2 |
1 | 1 |
|
| 8.3 | Корупційні ризики в менеджменті персоналу навчального закладу |
2 |
1 | 1 |
|
| 8.4 | Корупційні ризики в менеджменті персоналу навчального закладу |
2 |
1 | 1 |
|
| 8.5 | Корупційні ризики в менеджменті персоналу навчального закладу |
2 |
1 | 1 |
|
| 9. | Запобігання та усунення конфлікту інтересів |
|
|||
| 9.1 | Поняття конфлікту інтересів та його неприйнятність в службовій діяльності |
2 |
1 | 1 |
|
| 9.2 | Потенційні ризики конфлікту інтересів в освітній установі |
2 |
1 | 1 |
|
| 9.3 | Спільна робота родичів в освітній установі |
2 |
1 | 1 |
|
| 9.4 | Способи розв’язання конфлікту інтересів |
2 |
1 | 1 |
|
| 10. | Антикорупційні стандарти у відносинах із контрагентами |
|
|||
| 11. | Транспарентність (прозорість) діяльності університету (коледжу) |
2 |
1 | 1 |
|
| 11.1 | Розміщення інформації про діяльність університету на сайті (сайтах) в мережі Інтернет |
2 |
1 | 1 |
|
| 11.2 | Відповіді на інформаційні запити та інше надання інформації: антикорупційний аспект |
2 |
1
|
1 |
|
| 11.3 | Декларування майна та доходів керівництвом |
2 |
1 | 1 |
|
| 12. | Конфіденційність відносин із викривачами |
2 |
1 | 1 |
|
| 13. | Інші сучасні антикорупційні стандарти і процедури в освітній діяльності |
2 |
1 | 1 |
|
| 14. | Залік | 2 |
|
||
|
|
Всього: |
58 | 29 | 29 | 2 |
Консультації
| № п/п | Теми занять | Розподіл часу |
|
1 |
Законодавство щодо запобігання та виявлення корупції | 2 |
|
2 |
Антикорупційна програма університету (коледжу) | 3 |
|
3 |
Запобігання та усунення конфлікту інтересів | 3 |
|
4 |
Транспарентність (прозорість) діяльності університету (коледжу) | 3 |
|
5 |
Декларування майна та доходів керівництвом університету (коледжу) | 3 |
|
Всього: |
14 |
Самостійна робота
| № п/п | Теми занять | Розподіл часу |
|
1 |
Можливі антикорупційні елементи у навчанні студентів | 4 |
|
2 |
Антикорупційне навчання персоналу як напрям сучасного менеджменту у навчальному закладі | 4 |
|
3 |
Прийняття та реалізація антикорупційної програми університету (коледжу) | 4 |
|
4 |
Потенційні ризики конфлікту інтересів в освітній установі | 4 |
|
5 |
Способи розв’язання конфлікту інтересів | 4 |
|
6 |
Оцінка інших корупційних ризиків в освітній установі | 4 |
|
7 |
Розміщення інформації про діяльність університету на сайті (сайтах) в мережі Інтернет | 4 |
|
8 |
Відповіді на інформаційні запити та інше надання інформації: антикорупційний аспект | 4 |
|
9 |
Декларування майна та доходів керівництвом | |
|
Всього: |
36 |
|
|
Загальна кількість кредитів ЕСTS/ годин |
3/108 |

