Програма курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Мета курсу: Надання теоретичних знань з основ інноваційного підприємництва, формування практичних умінь в перетворенні наукової розробки в інноваційний бізнес-продукт, затребуваний ринком. Створення бізнес-моделі комерціалізації науково-технічної розробки. Основні завдання:
Вимоги до рівня підготовки слухача: Програма розрахована на авторів та учасників інноваційних проектів, які готують свої проекти до комерціалізації і може бути цікавою для науково-педагогічних працівників, керівників та менеджерів інноваційних проектів, інженерів та винахідників. |
Контакти Адреса: м. Київ, проспект Перемоги, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, кімната 1. E-mail: pkv.ipo.kpi@gmail.com Тел. (044) 204-99-63, (044) 204-99-65 |
Аудиторні заняття
№ п/п | Теми занять |
Розподіл часу |
|||
Кількість годин | Лекції | Практичні заняття | Залік | ||
1. |
Введення в інноваційне підприємництво. Поняття науково-технічного продукту. Продукт в бізнесі. Бізнес-ідея. Бізнес-технологія |
4 |
3 |
1 |
|
2. |
Бізнес-моделі комерціалізації науково-технічних розробок. Стартап модель. Проектна модель. Модель операційної діяльності |
4 |
2 |
2 |
|
3. |
Основи стартап діяльності. Стартап модель. Модель Canvas. Побудова моделі комерційної реалізації наукових розробок. Canvanizer.com |
4 |
1 |
3 |
|
4. |
Позиціювання рішення. Взаємозалежність частин бізнес-моделі. Усунення протиріч. Брейнстормінг. Робота з кейсами |
4 |
1 |
3 |
|
5. |
Основи продуктового маркетингу. Споживчі властивості продукту. Конкурентні переваги продукту на ринку |
2 |
1 |
1 |
|
6. |
Управління вимогами споживачів. Сегментація споживачів. Категорії споживачів. Дослідження потреб та вимог споживачів до продукту |
2 |
1 |
1 |
|
7. |
Підготовка продукту до виводу на ринок. Мінімально працюючий продукт. Позиціювання продукту. Дослідження та підтвердження гіпотез. Тестування та зворотній зв’язок зі споживачами |
4 |
1 |
3 |
|
8. |
Дослідження ринку та конкурентного середовища. Просування продукту на ринок |
4 |
1 |
3 |
|
9. |
Основи управління інтелектуальною власністю. Комерціалізація інтелектуальної власності. Захист інтелектуальної власності |
4 |
2 |
2 |
|
10. |
Основи фінансової діяльності. Собівартість продукту. Дохід. Затрати. Прибуток. Кошторис для інвестора |
8 |
4 |
4 |
|
11. |
Основи бізнес-планування. Структура бізнес-плану. Інвестиційний меморандум. Інвестиційний договір |
4 |
2 |
2 |
|
12. |
Робота з інвесторами. Форми інвестиційної діяльності. Види інвестування. Планування отримання інвестування. Повернення інвестицій |
4 |
2 |
2 |
|
13. |
Презентації для інвестора. Підготовка та проведення презентації. |
4 |
1 |
3 |
|
14. |
Залік |
4 |
|
|
4 |
Всього: |
56 |
22 |
30 |
4 |
Kонсультації | ||
№ п/п | Теми занять | Розподіл часу |
1. |
Створення бізнес-моделі |
2 |
2. |
Робота з вимогами та потребами споживачів |
2 |
3. |
Кошторис для інвестора |
2 |
4. |
Створення презентації бізнес-проекту для інвестора |
6 |
6. |
Робота з потенційними інвесторами. Взаємодія з бізнес-інкубатором «Sikorsky Challenge» |
4 |
Всього: |
16 |
Самостійна робота | ||
№ п/п | Теми занять | Розподіл часу |
1. |
Проведення маркетингових досліджень |
14 |
2. |
Підготовка бізнес-моделі власного проекту |
8 |
3. |
Підготовка опису та презентації бізнес-проекту для інвестора |
14 |
Всього: |
36 |
|
Загальна кількість кредитів ЕСTS/ годин |
3,6/108 |