Головна сторінка     |     Про нас     |     On-line заявка     |     Координати

Тренінги та семінари

Інтенсивний літній курс «Польська мова» рівні «А1-А2 та А2-В1»

Слухачі за три тижні набувають знання мови, достатні для проходження співбесіди та навчання у вищих навчальних закладах Польщі. Програма навчання складається з 40 тем. Через кожні 5 тем відбувається контрольне тестування. Після успішної здачі  випускних тестів слухачі отримують сертифікат НМК «Інститут післядипломної освіти» та українсько-польського центру НТУУ «КПІ» з присвоєнням рівня А1-А2 або А2-В1.

Програма А1-А2

№ п/п

Тематика занять
Temat zajęć

Граматика
Gramatyka

Лексика
Słownictwo

Мовленнєва компетенція
Sprawność mówienia

Кількість
годин 

1

Привітання, імена, знайомство, представлення себе, привітальні та прощальні фрази, адреса, номер телефону, настрій;

Граматичні терміни польською мовою, наголос у польській мові, орфографія - польська абетка,         питання про інформацію (Skąd jesteś?)   дієвідмінювання дієслів być, mieć, mieszkać; прислівники, особові займенники;

Лексика необхідна при знайомстві, ім'я та прізвище, адреса, привітальні та прощальні фрази, звертання "pan, pani, państwo", числівники 1-10   абревіатури використовувані при записі адреси, питання про настрій, самопочуття;

Привітатися, відрекомендуватися, представити когось, попрощатися, розповісти звідки Ви приїхали, дізнатися, звідки Ваш співрозмовник, надати і отримати інф. про ім'я та прізвище, адресу, тел. номер, запитати як себе почуває співрозмовник, інтонація, вимова, наголос;

4

2

Зовнішність і прикмети осіб, опис людини, питання, карта Польщі;

Питання про інформацію (Kto to jest? Co to jest?), називний однини іменників і прикметників, дієвідміна -m,-sz;

Числівники 11-23, інтернаціональна лексика - прикметники, опис характеру та зовнішність людини;

Діалоги, офіційне та неофіційне спілкування, надати і отримати інф. про ім'я та прізвище, адресу, тел. номер, опис людини;

4

3

Хто ти? Kim jesteś? Формулювання питань та відповідей, національність, професія;

Дієвідміна -ę,-sz; складений іменний присудок із іменною частиною в називному та орудному однини та множини прикметників та іменників, пунктуація;

Походження, громадянство, назви європейських країн, міст, назви національностей, професій;

Надати інформацію про своє походження, національність, освіту, зайнятість, розказати про відомих, популярних осіб, хто вони, чим вони займаються, які вони?

4

4

Маєш брата або сестру? Masz rodzeństwo? Питання про вік людини, сімейний стан, родину. Електронна пошта, адреса мейл, інтернет-сайти;

Знахідний однини та множини прикметників, іменників, займенників у функції прямого додатка, присвійні займенники, правила називання віку: lat, lata;

Числівники 20-100, вік людини, члени сім'ї, родичі, відносини в родині, електронна пошта, адреса мейл, популярні польські інтернет сторінки, символи вживані в інтернеті;

Запитати та повідомити про сімейний стан, розповісти про родину, вік членів сім'ї, правильно прочитати електронну адресу, адресу інтернет-сайту;

4

5

Що любиш робити? Уподобання, дозвілля, захоплення, часові відносини;

Конструкції interesować się + орудний, lubić + знахідний, lubić + інфінітив, дієслова із -ować;

Зацікавлення, захоплення, види спорту;

Розповісти про те, як проходять будні, режим дня; як проходить вільний час, вихідні, розказати про своє хобі;

4

6

ТЕСТУВАННЯ Кулінарні уподобання, діалоги в кафе, ресторані, питання: Gdzie jest...?, Czy mogę...?, Czy tu można...?

Вартість, ціни, гроші (złote - złotych, grosze - groszy), повторення дієслів jeść, pić та знахідного, прийменникові конструкції (z + орудний);

Числівники 100 - 1000, назви продуктів харчування, страв, напоїв, оголошення, інформаційні написи;

Замовити їжу та послуги, розрахуватися за них, замовити піцу по телефону, діалог у ресторані, кав'ярні;

4

7

Мій день, часові відносини, здібності, можливості людини, транспортні засоби;

Дієслова iść, myć się, spać (iść - chodzić, jechać - jeździć) порівнання дієслів znać, wiedzieć, umieć дієслова spotykać, spotykać się + знахідний та орудний, орудний особових займенників однини та множини, порядкові числівники 1-24;

Режим дня, пори дня, години, дні тижня, транспортні засоби;

Розпитати співрозмовника про годину, день тижня. Послідовність подій, описати свій день. Розмова по телефону;

4

8

Пропозиція зустрічі, часові відносини, години, вокзал, готель, таксі, міський транспорт;

Родовий однини прикметників та іменників і займенників, напрямок do..., заперечення, знахідний  з  прийменником;

Повторення назв днів тижня, транспортні засоби - поїзд, автобус (вокзал, каса, квиток...);

Відповісти на лист мейл, розпланувати тиждень, домовитися на зустріч, діалоги по телефону: зустріч, візит, телефонна довідка, готель, таксі, помилка;

4

9

Магазин і покупки. Продуктовий магазин, магазин одягу;

Родовий множини, окреслення кількості, прямий додаток у заперечувальному реченні; давальний особових займенників, повторення знахідного;

Назви магазинів, торговельних і послугових точок, одиниці міри, кількості, назви одягу, взуття, колорів, ідіоми;

Запитати про розмір, колір та вартість речей, купити одяг у інтернет-магазині, висловити думку про сучасну моду, опис вбрання;

4

10

Часові відносини - минулий час;

Минулий час дієслів недоконаного виду, з обставинами часу, дієслова iść, móc, jeść, типу -eć, у минулому часі, наголос у минулому часі;

Назви місяців, обставини часу, календар;

Розповісти про події з минулого, записки в календарі, розказати "Який ти був у минулому" "Мій минулий рік", мейл товаришеві, розмова по телефону;

4

11

ТЕСТУВАННЯ

Які в тебе плани? Окреслення часових відносин, побажання;

Майбутній час дієслів недоконаного виду. Повторення часів;

Плани, новорічні  обіцянки, обставини часу, мобільний телефон;

Запитати про плани співрозмовника, розповісти про свої плани, зробити припущення щодо майбутнього, купити мобільний телефон;

4

12

Окреслення розміщення предметів у просторі, питання "Як добратися?", "Як знайти?", переконання, обгрунтування думок;

Місцевий прикметників, іменників і займенників із прийменником "w, na, przy, po" та "о";

Геополітичне положення Польщі, назви сторін світу, назви пам'яток архітектури та інших об'єктів у місті, інформаційні написи в місті;

Діалоги на вулиці, в музеї, точці продажу квитків, презентація туристичних атракції міста та регіону або країни;

4

13

Відпустка, питання про інформацію, опис уподобань, просторові відносини, напрямки;

Родовий, знахідний, орудний, місцевий у прийменникових сполученнях (do, u, na, nad, w);

Відпустка, канікули, довгі вихідні; вокзал, аеропорт, готель, туристичне агентство, подорож;

Типові діалоги в подорожі, бронювання номера по телефону, бесіда про способи проведення відпустки, обгрунтування вибору;

4

14

Питання, окреслення часово-просторових відносин;

Родовий, знахідний, орудний, місцевий у прийменникових сполученнях (obok, naprzeciwko, nad, pod, przed, za, między, w, na, po) називний множини нечоловічо-особових іменників та прикметників;

Обладнання та обстановка квартири, види приміщень, вибір квартири (житлова площа, вигоди...);

Опис кімнати, квартири, будинку, порівнання двох різних кімнат "Знайди різницю", оголошення до газети "Шукаю квартиру", меблевий інтернет-магазин;

4

15

Погода та пори року, вигляд, здоров'я, записатися на прийом до лікаря, обстеження, консультації, поради;

Розрізнення прикметник - прислівник, конструкція boli mnie, bolą mnie;

Назви природних і атмосферних явищ, пір року, назви частин тіла, синдромів хвороби;

Вираження думки про клімат, погоду;  думка про вигляд, зовнішність;

4

16

ТЕСТУВАННЯ Часові відносини в минулому (процес, факт);

Минулий час дієслів доконаного виду;

Біографія;

Питання про минуле, бесіда про майбутнє, автобіографія;

2

17

Питання про спосіб проведення вільного часу, вираження власних думок;

Віддієслівні іменники;

Назви видів спорту, гравців, дієслова пов'язані зі спортом;

Думки про спорт, спортсменів, правила спорту, видатних польських спортсменів; Розказати про улюблений вид спорту та його правила;

4

18

Питання, уподобання, власні думки;

Родовий, знахідний, орудний у функції прямого додатка (з дієсловами uczyć się, zajmować się, interesować się тощо)

Пам'ять, навчання, види шкіл, університети, підготовчі курси, навчання в Польщі;

Бесіда про навчання, освіту, навчальні плани, вибір університету і обгрунтування цього вибору, заява про стипендію;

2

19

Традиції в Польщі та Україні, в інших країнах, офіційні та неофіційні вітання та побажання;

Конструкція życzyć + давальний + родовий;

Назви і описи українських і польських свят і традицій, іменини, день народження;

Розповісти про свята та традиції в Україні та Польщі, сімейні традиції, вітання, побажання;

2

20

ТЕСТУВАННЯ Коротка офіційна доповідь, звернення про допомогу, офісне обладнання;

Запозичені слова у польській мові;

Організація підприємства, фірми, назви офісного обладнання, комп'ютерна лексика;

Дискусія про підприємництво конкурентноспроможність переваги та недоліки приватного підприємництва, види діяльності, доповідь;

 

2

 

21

Особистість, опис  людини, риси характеру, порівняння, висловлювання думок;

Множина чоловічо-особових  прикметників, порівняння           tak samo... jak, відносний займенник który;

Повторення: відмінювання прикметників, однина;                       сполучники  a, i, albo, ale;

Опис людини, риси характеру;

Опис знайомих людей, висловити думку про відомих осіб,         Правила написання листів;

4

22

Робота, професія;  Висловлювання думок про роботу, формулювання узагальнень;

Повторення: часові відносини

Множина чоловічо-особових іменників і прикметників        Повторення: Вживання сполучників: а, ani, lecz, ale, jednak; обставини часу пов'язані з порами дня і годинами, займенники każdy, wszyscy

Робота, умови та режим роботи,

Повторення: години, пори дня;

Характеристика умов праці, висловлювання думок на тему роботи,      написати оголошення до газети про пошук працівника,                        презентація різних професій;

4

23

Це вже історія...    Представлення фактів, опис подій, що мали місце в минулому Засоби вираження часових відносин;

Кількісні та порядкові чіслівники; Уживання числівників у датах;                         Повторення: минулий час (доконаний та недоконаний)

Життя людини

Дати, події,

Розповісти про своє минуле, опис фактів і подій, що мали місце в минулому. Діалоги про минуле;

4

24

Плани на майбутнє, висловлення на позначення позитивнихі негативних емоцій, таких як: надія, побоювання, хвилювання;

Особливості утворення і вживання форм минулого часу доконаного виду      Повторення: обставини часу, майбутній час недоконаного виду, форми майбутнього часу модальних дієслів, ....... речення зі сполучником jeśli/jeżeli

Школа, університет, освіта, курси,      опис освітньої системи Польщі на основі статистичних даних;

Плани на майбутнє, висловити сподівання, побоювання, жаль, хвилювання,                     інтерв'ю, презентація особи та її освіти,

4

25

ТЕСТУВАННЯ

Повторення граматичного матеріалу;

Узагальнення лексичного матеріалу

 

2

26

Місто порівняння, обґрунтування, опис життя в мегаполісі, міський транспорт, Висловлювання преференцій, слова на позначення просторових відносин;

Ступені порівняння прикметників;

Повторення: Способи творення та вживання прислівників, форми місцевого відмінка однини та множини;

Життя в мегаполісі, архітектура, магазини, установи, торгово-послугові пункти, розваги; слова на позначення просторових відносин;

Висловлювати преференції, порівняти життя в мегаполісі та малому містечку, складати ситуативні діалоги, описати місто; вираження аргументації;

4

27

Село та природа   порівняння, обґрунтування, переконяння, опис життя в селі, його переваги та недоліки, опис довколишнього середовища;

Ступені порівняння прислівників, синтаксис прислівників;

Опис життя в селі, природа, сільське господарство: тварини, рослини, техніка,   екологія;

Обґрунтувати свій вибір, преференції, описати переваги та недоліки сільського життя, бесіда про екологію;

4

28

Міжлюдські відносини - жінка та чоловік, висловлювання побажань, сподівнь, очікувань,  сімейні відносини та  зобов'язання;

Речення із сполучником żeby та że;

Родина, подружжя, розлучення, любов, ревнощі, почуття;

Розповідати про емоції та почуття, висловити побажання, очікування,  аналіз статистичних даних, написати оголошення для служби знайомств, розказати про проблеми в сім'ї;

4

29

Дружба вираження ймовірності, умовності, емоційні взаємини між людьми, повторення: висловлювання бажання, пропозиції, прохання, симпатії та антипатії, слова на позначення просторових відносин;

Синтаксис: умовне речення, синтаксис дієслів, давальний однини та множини, відміна займенника się, відміна іменника przyjaciel повторення: обставина місця, умовний спосіб;

Дружба, міжлюдські відносини;

Вираження ймовірності, умовності, прохання, бажання, розказати про своїх друзів, взаємини, довіру, описати особу, бесіда на тему "Що таке дружба?"

4

30

ТЕСТУВАННЯ

Повторення граматичного матеріалу;

Узагальнення лексичного матеріалу;

 

2

31

Побутова техніка, речі, їх призначення і мета використання, покупки, реклама, минуле і майбутнє, повторення: вираження прохання, питання;

Безособова форма дієслів, віддієслівні іменники, вид дієслова;

Побутова техніка, обладнання;

Описати домашнє обладнання, розказати про призначення різних речей, реклама, переказати текст;

4

32

Техніка і винаходи, вираження задоволення, незадоволення; Формулювання скарги, рекламації,           Опис винаходів, відкрить, їх використання у повсякденному житті;

Творення пасивних  дієприкметників, творення і вживання пасивної сторони;

Винахід, відкриття, використання сучасої техніки у повсякденному житті;

Описати прилади, знаряддя, винаходи та їхнє призначення, висловити вдоволення і невдоволення, діалог у торгово-послуговому пункті, формулювання припущення Co by było, gdyby...

4

33

Самопочуття, вираження позитивних і негативних почуттів, питання про самопочуття, повторення: здоров'я, поради;

Наказовий спосіб, вживання виду в наказовому способі, займенники в давальному, повторення: вид дієслів;

Здоров'я, здоровий спосіб життя, самопочуття;

Порадити, відрадити, розказати про стан здоров'я, про здоровий спосіб життя;

4

34

Туризм, різні форми проведення часу, подорожі, розташування предметів у просторі

прийменникові сполучення у ролі обставини місця, наказовий спосіб, прийменники в обставинах місця;

туризм, подорожі, транспорт, дозвілля

розказати про розташування предметів у просторі, представити переваги та недоліки різних форм проведення вільного часу, написати листа,

4

35

ТЕСТУВАННЯ

Повторення граматичного матеріалу;

Узагальнення лексичного матеріалу

 

2

36

Свята, традиції, святкування,  побажання, вітання, вираження жалю, співчуття, радості;

Складносурядне і складнопідрядне речення з підрядними обставинами; Повторення: безособова форма дієслова, сполучники у складних реченнях;

Державні та релігійні свята, сімейні відносини;

Розказати про свята, обряди, родинні традиції, привітати зі святом,  висловити побажання, співчуття, жаль, радість, написати святкову листівку;

4

37

Інтернет, його функція та роль у нашому житті, комп'ютерна техніка,    вираження здивування, окреслення мети та призначення;

Підрядні обставинні речення мети, підрядні означальні речення, питальні займенники, повторення: віддієслівні іменники;

Інтернет, комп'ютерна,  електронна техніка, елементи розмовної мови;

Бесіда про функції Інтернету, роль Інтернету в житті людини, висловити здивування, заохотити до купівлі;

4

38

Преса та література, вираження смаків, уподобань, вираження протесту, рецензія на книжку, статтю, дискусія;

Складнопідрядні речення з підрядними з'ясувальними;

Література, книжки, преса;

Розказати про свої уподобання, виразити протест, бесіда про книжки та пресу, написати рецензію на книжку, статтю;

4

39

Кіно, телебачення, цитування осіб, бесіда про роль телебачення та кіна в сучасному світі, рецензія на фільм, пропозиції проведення часу, арґументування, обґрунтування;

ФІЛЬМ польською мовою

Непряма мова;

Кіно, телебачення, дозвілля;

Висловити власну думку, бесіда на тему фільму, телебачення, роль ЗМІ у сучасному світі, зацитувати думку інших осіб, написати рецензію на фільм;

4

 

ЗАВЕРШАЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ

Повторення граматичного матеріалу;

Узагальнення лексичного матеріалу;

 

 

 

Модульне ТЕСТУВАННЯ

4

Після 40 - завершальне ТЕСТУВАННЯ

1

Автентичні аудіо та відео матеріали (фільм, передача польською мовою)

3

ВСЬОГО                                                                                                                                                           144

 

 

On-line заявки

Заявка від організаціїПерсональна заявка на навчання

Заняття проводяться у приміщенні НМК «Інститут післядипломної освіти»,

м. Київ, просп. Перемоги, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40.

Тривалість навчання - 3 тижні (6 днів на тиждень по 8 академічних годин).

Розклад занять - 4 пари на день:

  • І пара - 1000 - 1130
  • ІІ пара - 1145 - 1315
  • ІІІ пара - 1445 - 1615
  • IV пара - 1630 - 1800.

 

Реєстрація слухачів на навчання здійснюється за телефоном:
(044) 204 99 63 або очно
за адресою: м. Київ, просп. Перемоги, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, кімната 1.

КОНТАКТИ

Координатори навчання:

Гущіна Людмила Олексіївна -
e-mail: guschina@ipo.kpi.ua

Логінова Світлана Володимирівна -
e-mail: lana@ipo.kpi.ua

телефони: (044) 204-99-63, (044) 204-99-65.

Адреса: 03056, м. Київ проспект Перемоги, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, кімната 1