Головна сторінка     |     Про нас     |     On-line заявка     |     Координати

Інформація про курс

«Microsoft Office 2003. Access»

Бази даних - це програмний засіб для зберігання більших обсягів інформації. Система управління базою даних (СУБД) організує дані таким чином, щоб користувачі та прикладні програми могли без великих зусиль витягати й обробляти їх. Однієї з найбільш популярних на сьогоднішній день настільних СУБД є Microsoft Office 2003 Access. Завдяки унікальному сполученню функцій ця програма використовується і початківцями, і професійними розробниками.

Системи управління базами даних (СУБД) - це програмні засоби, за допомогою яких можна створювати бази даних, наповнювати їх і працювати з ними. Існують різні системи управління базами даних, деякі з яких є, по суті, спеціалізованими мовами програмування, за допомогою яких створюються структури баз даних і необхідні засоби управління ними.

На відміну від них, система управління базами даних Access дозволяє створювати досить потужні бази даних і управляти ними звичайним користувачам, які не володіють навичками програмування. У той же час, робота з Access не виключає можливості програмування. При бажанні систему можна розвивати та налагоджувати за допомогою програмування.

Одним з додаткових позитивних якостей програми Access є її інтегрованість із іншими прикладними програмами пакета Microsoft Office 2003. Дані, створені в різних прикладних програмах, що входять у пакет Microsoft Office 2003, легко імпортуються й експортуються з одної прикладної програми в іншу.

Даний курс містить такі модулі:

  1. Пакет Microsoft Office 2003
  2. Довідкова система Office 2003
  3. Поняття бази даних
  4. СУБД Access 2003
  5. Створення бази даних
  6. Створення таблиць бази даних
  7. Введення й редагування даних
  8. Створення зв'язків між таблицями
  9. Створення та використання форм
  10. Робота з даними в таблицях і формах
  11. Запити
  12. Звіти

Модулі 1 - 2 присвячені вивченню пакета Microsoft Office 2003 у цілому. Модулі 3 - 12 присвячені вивченню програми Access.

При створенні курсу використані принципи, що забезпечують його практичну спрямованість:

  • курс містить тільки ті відомості про програму, які необхідні для виконання широко розповсюджених практичних завдань;
  • структура курсу відповідає логіці освоєння програми з погляду її практичного використання;
  • крім основних відомостей, у тексті курсу наводяться 4 види додаткової інформації, важливої для виконання практичних завдань:

Види додаткової інформації

Рада (Порада)

Попередження (Увага)

Примітки (Примітка)

Доповнення (Додаткова інформація)

НМК «Інститут післядипломної освіти» надає професійні освітні послуги за програмами дистанційного навчання

On-line заявки

Заявка від організаціїПерсональна заявка на навчання

Строк навчання

2-3 місяці в залежності від складності курсу

Умови вступу

Для вступу на навчання необхідно:

  • заповнити заявку on-line;
  • оплатити навчання згідно з надісланим нами рахунком електронною поштою або на вказані Вами факс чи адресу;
  • надати копію платіжного доручення чи квитанції (для організація - довідку платника ПДВ);
  • на Ваш e-maіl надсилається «ім'я користувача», пароль та правила їх використання;
  • після закінчення навчання Вам висилається поштою акт про виконання робіт та податкова накладна;
  • після повернення підписаного акту висилається сертифікат.

 

КОНТАКТИ

Координатор навчання:

Репухова Лариса Борисівна
e-mail: repuhova@ipo.kpi.ua

chuprina@ipo.kpi.ua

тел. (044) 406-81-07

Адреса: 03056, м. Київ, просп. Перемоги, 37,
корпус 1, офіс 258.