Програма курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників
«Інтернет-маркетинг»
(спеціальність «Менеджмент»)

Мета курсу:

Розширення системи знань та компетенцій у представників малого та середнього бізнесу, а також корпоративних маркетологів щодо інтернет – маркетингу. Знайомство з передовою зарубіжною та вітчизняною практикою в цієї сфері.

Основні завдання:

  • засвоїти сутність інтернет – маркетингу, шляхи комерціалізації Інтернет – проектів, системний підхід до пошуку клієнтів у мережі Інтернет;
  • здобути навички:
    • проведення досліджень щодо збуту та пропозиції у мережі Інтернет
    • формування маркетингової стратегії з урахуванням специфіки роботи у мережі Інтернет
    • оптимального подання інформації на сайтах та в інших електронних засобах комунікації
    • створення, тестування, контролю  рекламних компаній
    • просування компанії (продукту) у соціальних мережах
  • виконати:
    • проект з розробки, тестування та запуску системи пошуку клієнтів у мережі Інтернет на основі реальної бізнес – ситуації

Вимоги до рівня підготовки слухача:

Курс призначено для власників малого та середнього бізнесу, корпоративних маркетологів з базовою маркетинговою підготовкою та навичками роботи у мережі Інтернет.

Онлай-заявка

Контакти

Адреса: м. Київ, проспект Перемоги, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, кімната 1.

E-mail: pkv.ipo.kpi@gmail.com

Тел. (044) 204-99-63, (044) 204-99-65

 

Як нас знайти


Аудиторні заняття

п/п

Теми занять

Розподіл часу

Кількість годин

Лекції

Практичні заняття

Залік

1

Введення в курс
Ознайомлення з планом занять, постановка цілей на курс, визначення кінцевого результату, вибір проекту для практики, вступна лекція

2

2

2

Системи пошуку клієнтів

Створення систем пошуку клієнтів. Правила та вимоги
Основні моделі пошуку клієнтів, методики збору та аналізу інформації, адаптація продукту для інтернет-просування, тестувальна модель Т.О.Т.Е., генерація лідів та конверсія, поняття  Front-end та Back-end

6

4

2

Багаторівнева система продаж

Поняття багаторівневої системи продажу. Основні правила. Розбір кейсів.

4

2

2

Web-аналітика

Поняття веб-аналітики, основні показники ефективності, Google Аnalytics та інші системи збору статистики, ключові індикатори ефективності, створення звітів у Google Аnalytics 8 4 4

3

Юзабіліті сайту та маркетингових матеріалів. Правила написання текстів

Тексти, що продають

Поняття тексту, що продає. Історія виникнення, основні правила, алгоритм написання, засоби тестування тексту

4

2

2

Юзабіліті

Поняття юзабіліті, основні закони сприйняття інформації, юзабіліт і- тестування (приклади основних тестів), оформлення текстів, піктограма – інфографіка – ізотайп

12

6

6

4

Рекламні кампанії
Контекстна реклама

Поняття контекстної реклами, підбір ключових слів для рекламної кампанії, створення рекламного оголошення, створення ефективних сторінок приземлення (landing page), огляд систем контекстної реклами, оптимізація бюджету контекстної рекламної кампанії. 8 4 4

Банерна  реклама

Особливості застосування банерної реклами, банерні мережі та специфіка їх роботи, види та формати банерної реклами, підходи до створення ефективного банера, вибір банерної мережі, планування рекламної кампанії в Інтернет, особливості контекстно-банерної реклами 4 4

5

Маркетинг у соціальних мережах. Блоггінг

Маркетинг у соціальних мережах

Огляд основних соціальних мереж (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Telegram), створення фан-сторінок та співтовариств, брендування груп та сторінок, просування у соціальних мережах

18

14

4

Блогінг

Поняття блогу та формати його ведення,   особливості копірайтингу у блогосфері, SEO та SMM оптимізація блогу, методи просування блогу 4

4

6

Захист випускної роботи 2 2

Всього:

72

48

24